Logo
  • Persbericht
  • 2 mei 2016
  • D&B The Facility Group
  • Bron: Persbericht

Schiphol holiday valet parking wint consumer award 2015

Op donderdag 21 april werden de jaarlijkse Schiphol Consumer Awards voor Guest Friendliness uitgereikt. En met de hoogste NPS-score (+64) die ooit op Schiphol behaald is, won het nieuwe parkeerproduct Schiphol Holiday Valet Parking de Consumer Award voor 2015

Beeld Schiphol holiday valet parking wint consumer award 2015

Deze voordelige valet service – die gericht is op de vakantieganger die 5 dagen of meer wil parkeren op Schiphol – is ontwikkeld door Schiphol Parking & Mobility Services in samenwerking met D&B The Facility Group. D&B is verantwoordelijk voor de dagelijkse uitvoer van de Holiday Valet Parking. In 2015 werden 40.000 auto’s geparkeerd.

Thomas Harms, General Manager van zowel Schiphol Valet Parking als Holiday Valet Parking, ontving de felbegeerde award uit handen van Dieme Ketel, Director Schiphol Parking & Mobility Services.

In 2012 en 2013 werd de Guestfriendliness Award ook al toegekend aan D&B The Facility Group, maar toen voor de parkeerservice gericht op de zakelijke reizigers van Schiphol: Schiphol Valet Parking.

D&B The Facility Group is de meest integrale facilitaire dienstverlener van Nederland. Als één van de weinige spelers op de Nederlandse markt is zij in staat alle grote dagelijkse facilitaire diensten vanuit eigen huis aan te bieden bij opdrachtgevers. Daarbij laat zij zich leiden door het bieden van een 5 Star Experience.