• Persbericht
  • 1 november 2022
  • Visma Nmbrs

Nieuw! Nmbrs Hire: alles wat je nodig hebt voor een soepel recruitment proces

Op 1 oktober hebben we onze nieuwste add-on gelanceerd: Nmbrs Hire! Deze toevoeging aan Nmbrs helpt je bij het werven van nieuwe collega’s. Want in de wirwar van het ontvangen, selecteren en doorsturen van Cv's raak je al snel het overzicht kwijt, wat vaak gepaard gaat met de nodige stress.

Beeld Nieuw! Nmbrs Hire: alles wat je nodig hebt voor een soepel recruitment proces

Jouw hulp bij recruitment

Door de huidige krapte in de arbeidsmarkt staat er meer druk op de HR professional dan ooit. Nmbrs Hire helpt je bij het maken van aantrekkelijke vacatures die je uitzet op elk gewenst kanaal. Screen met Nmbrs Hire automatisch kandidaten op vereisten zoals werkervaring of opleidingsniveau.

Met het intuïtieve jobboard behoud je een helder overzicht van de voortgang van elke kandidaat en pas je eenvoudig de status aan in het sollicitatieproces. Zit er een potentiële collega tussen? Dan geef je betrokken collega’s makkelijk toegang tot lopende vacatures en kandidaten.

Het is belangrijk dat elke kandidaat aandacht en service verdient. Om die reden is Nmbrs Hire volledig responsive op computer, telefoon en tablet zodat je altijd snel kan reageren.  En heb je de perfecte collega gevonden? Dan wordt deze direct gesynchroniseerd naar Nmbrs.

‘We vinden het belangrijk dat er overzicht is, efficiënt werken vanzelfsprekend is en hierdoor meer tijd over is voor het focussen op de menselijke kant van Human Resource Management.’

- Michiel Chevalier, CEO van Visma Nmbrs

Wat is de Marketplace in Nmbrs?

Voor verse producten ga je naar de lokale markt en voor de nieuwste tools op het gebied van HR & Payroll ga je naar de Nmbrs Marketplace. Michiel Chevalier: “We zien dat er behoefte is aan extra HR- en Payroll functionaliteiten. Met de Nmbrs Marketplace kunnen we deze behoefte vervullen. Zo kunnen HR professionals nóg slimmer werken en een betere dienstverlening bieden aan collega’s.” Met de verschillende add-ons in deze omgeving kies je waar jij het meeste baat bij hebt. Dit bespaart veel tijd aan administratieve taken die je liever besteedt aan zaken die meer prioriteit hebben, zoals je collega’s.

Bekijk video hier.

Nmbrs is een internationaal HR & Payroll platform dat ondersteuning biedt bij alle bijbehorende processen. Hierbij betrek je werknemers, zodat je een optimale HR-dienstverlening biedt met een minimale inspanning.