• 12 december 2017

BeFrank verrast 100.000ste deelnemer

Zes jaar na de oprichting verwelkomt online pensioenuitvoerder BeFrank de 100.000ste deelnemer. Directievoorzitter Marianne de Boer: “Steeds meer werkgevers kiezen voor BeFrank. Inmiddels hebben al ruim 600 bedrijven zich bij ons aangesloten. Dit geeft ons met recht vertrouwen in de toekomst!”

Beeld BeFrank verrast 100.000ste deelnemer

De 100.000ste deelnemer werkt bij het IT-bedrijf Centric, klant bij BeFrank sinds 2015. De Boer overhandigde Michael Haije, Process Coordinator bij het System Management Center van Centric, afgelopen week een fraaie bos bloemen én de activity tracker van FitBit. De Boer: “BeFrank zet zich in voor een fit pensioen. Met acties en tips voor een gezonde lifestyle motiveren wij mensen onder de noemer BeFit om fit richting hun pensioen gaan. En door goed op de hoogte te blijven van de markt én hier flexibel op in te spelen houden we ieders pensioen in topconditie.”

Carolien van der Werf, CFO Centric: “Het was een leuke verrassing dat één van mijn collega’s de 100.000ste deelnemer is bij BeFrank. De groei van BeFrank laat zien dat de dienstverlening past bij wat organisaties van een moderne pensioenuitvoerder verwachten. Onze ervaring is positief. Zowel onze organisatie als de Centric-deelnemers kunnen snel schakelen met BeFrank dankzij de portalen en de heldere communicatie. Dat is prettig. Goed om te zien dat ook andere organisaties dat zo ervaren.”

Continue groei

De Boer tot slot: ”Wij zijn trots op de continue, voornamelijk autonome groei die wij laten zien. Ook de grotere en beursgenoteerde bedrijven zien de voordelen van BeFrank voor hun medewerkers en kiezen voor een langdurige relatie. Dit jaar hebben ook al veel klanten hun contract bij ons verlengd. Een beter compliment kun je niet krijgen.”

BeFrank is een moderne online pensioenuitvoerder en biedt werkgevers een duidelijk pensioen tegen lage kosten. We doen er alles aan om pensioen zo eenvoudig en duidelijk mogelijk te maken. Zowel werkgever als werknemer hebben eenvoudig realtime inzicht in alle pensioengegevens. Zo willen we pensioen weer dichter bij mensen brengen.