• 18 april 2016
  • D&B The Facility Group

D&B The Facility Group lanceert nieuwe wervingssite

De wens was er al langere tijd, maar nu is het dan eindelijk zover. De lancering van de nieuwe wervingssite van D&B The Facility Group: www.areyouepic.nl

Uit diverse onderzoeken blijkt dat wanneer mensen online een interessante vacature tegenkomen, ongeveer 70% van de geïnteresseerden als eerste de website van het betreffende bedrijf bezoekt. D&B The Facility Group is doorlopend op zoek naar nieuwe collega’s. Met een jaarlijkse groei van rond de 20% is dat niet vreemd. En dat vormde de aanleiding voor de integraal facilitair dienstverlener om opnieuw naar de eigen website te kijken.

Eind 2015 gaf D&B opdracht tot de bouw van een omgeving exclusief gericht op het bestaand en toekomstig talent van de D&B organisatie. Michiel van Dijl, Head-of-Recruitment van D&B The Facility Group: “Het wervingsdeel van onze corporate website – hoewel goed bezocht – was toch een beetje een ondergeschoven kindje. Wij hadden de behoefte meer van ons DNA te laten zien aan toekomstige collega’s. Met de nieuwe wervingssite zijn wij daarin geslaagd. De nieuwe website vormt een reële afspiegeling van de cultuur, de visie, de mensen en opdrachtgevers van D&B.”

De naam van de website, are you epic, verwijst naar de vier kernwaarden van de facilitaire dienstverlener: Energy, Pure, Inspire en Connect. Samen vormen de eerste letters het woord EPIC, wat zoveel betekent als ‘te gek’, ‘super’ of ‘fantastisch’. “En ja, wij zoeken dus energieke, authentieke en eerlijke collega’s die gepassioneerd en geïnspireerd praten over hun werk en die uitzonderlijke hospitality vaardigheden bezitten”, aldus Michiel van Dijl, Head-of-Recruitment van D&B. “Als mensen zichzelf herkennen op onze website, dan passen ze hoogstwaarschijnlijk goed bij ons”.

“Een mismatch tussen vorm en inhoud is één van de grootste valkuilen bij employer branding. Aan de voorzijde een prachtige, wervende website met blije mensen, terwijl achter de deur een grijs regime leeft die een totaal ander beeld geeft van het gave bedrijf waar men dacht gesolliciteerd te hebben”, vult Jeroen Peters, Creative Director van D&B aan. “Wij hebben areyouepic.nl ontworpen, geschreven en gebouwd rondom de verhalen en foto’s van puur onze eigen collega’s. Niets is gescript, alles is spontaan en echt. En daardoor is deze website een ware afspiegeling geworden van onze mensen en dienstverlening. En ja…dat is EPIC.”