• 11 november 2022
  • Visma Nmbrs

Visma Nmbrs lanceert HR tool voor performance management: Nmbrs Perform

Amsterdam, 10 november 2022 – Visma Nmbrs, het internationale Payroll en HR softwarebedrijf, lanceert haar nieuwste add-on: Nmbrs Perform. Een performance management tool die medewerkers stimuleert het beste uit zichzelf te halen en de HR-professional helpt bij het evaluatieproces. Op 15 november is er een Product Demo.

Beeld Visma Nmbrs lanceert HR tool voor performance management: Nmbrs Perform

Michiel Chevalier, CEO van Visma Nmbrs: “Nmbrs Perform draagt bij aan betrokken en gemotiveerde medewerkers en helpt hen te groeien in ambitie en persoonlijke ontwikkeling.”

Nmbrs Perform: stimuleert medewerkers het beste uit zichzelf te halen

De add-on focust zich op de ontwikkeling en performance van medewerkers en maakt het makkelijker voor de HR-professional om actief te werken en bij te dragen aan de ontwikkeling van het personeel. Gelukkig en gemotiveerd personeel zijn werknemers die graag blijven werken bij het bedrijf, iets waar in de huidige tijd van de banencrisis door veel bedrijven een prioriteit op moet liggen. Visma Nmbrs wil de focus op performance management vervroegen: niet als de vraag al een tijdje in de lucht hangt en een medewerker de dupe is van een haperende evaluatiecyclus. De performance management tool helpt bij het verhogen van het functioneren van de medewerker, versnelt de ontwikkeling en bespaart de HR-professional en medewerker tijd door pushmeldingen te sturen voor belangrijke evaluatiemomenten. Een abonnement op Nmbrs Perform is eenvoudig af te sluiten via de add-on Marketplace.

Visma Nmbrs ondersteunt de volledige Employee Journey

Eerder dit jaar lanceerde Visma Nmbrs de add-on Nmbrs Hire, een tool die helpt het sollicitatieproces overzichtelijker te maken en kwalitatieve kandidaten aan te trekken. Michiel Chevalier: “Nmbrs Hire richt zich op het vinden van de juiste sollicitant en helpt bij het sollicitatieproces. Dat is niet altijd even makkelijk, vooral als de communicatie niet helder is, de vacature via verschillende kanalen uitgezet wordt en communicatie via bijvoorbeeld LinkedIn èn mail binnenkomen. Heb je eenmaal de juiste kandidaat en een blije medewerker? Dan is het belangrijk dat ondersteuning bij professionele ontwikkeling binnen de organisatie moeiteloos verloopt en er hulp is bij het bereiken van doelen en ambities. Nmbrs Perform helpt de HR-professional en medewerker bij dit ontwikkelingsproces.”

Klik hier voor de video

Completeer jouw Nmbrs pakket met add-ons

Visma Nmbrs is continu bezig met het verbeteren en ondersteunen van het Nmbrs product. Niet alleen ondersteund het Nmbrs product HR professionals met het automatiseren van tijdrovende HR taken in het product, er wordt ook constant gekeken naar nieuwe mogelijkheden om gebruikers tot dienst te zijn. Met de lancering van Nmbrs Perform raakt de marketplace van Nmbrs al aardig gevuld met add-ons om HR- en payroll professionals te ondersteunen in hun dagelijkse werkzaamheden. Eerder dit jaar werden Nmbrs Pay en Nmbrs Hire gelanceerd. De add-ons synchroniseren alle data met het Nmbrs product, waarna je direct kan starten met gebruik.

Over Nmbrs

Visma Nmbrs is een in Amsterdam gevestigde leverancier van HR- en salarissoftware voor de Nederlandse en Zweedse markt. Maandelijks verwerken klanten ruim 1 miljard euro aan beveiligde transacties met Nmbrs. Ook verwerkt Nmbrs meer dan 1 miljoen payslips per maand en werkt samen met ruim 130+ integraties die de passie delen voor de groei van bedrijven. De visie van Visma Nmbrs ligt op het ontwikkelen van een product met impact om trots op te zijn en waar een mooi onafhankelijk bedrijf omheen kan worden gebouwd. Bij de ontwikkeling van de HR- en salarissoftware ligt de nadruk op de rol van HR. Door alle key-users - dus ook de medewerker - te betrekken, zorgt Visma Nmbrs ervoor dat met minimale inspanning een optimale HR-dienstverlening kan worden geleverd.

Contactpersoon voor de pers

Visma Nmbrs
Cécile Muller
Email: cecile.muller@visma.com

Nmbrs is een internationaal HR & Payroll platform dat ondersteuning biedt bij alle bijbehorende processen. Hierbij betrek je werknemers, zodat je een optimale HR-dienstverlening biedt met een minimale inspanning.