Logo
  • Nieuws
  • 21 juli 2017

Social media binnen employer branding

Een sterk werkgeversmerk zorgt ervoor dat uw organisatie de juiste mensen aantrekt en aan zich bindt om organisatiedoelstellingen te realiseren. Maar hoe bouwt u aan een sterk werkgeversmerk? En wat is de rol van social media binnen uw employer branding strategie?

Beeld Social media binnen employer branding

Voor potentiële medewerkers is het vaak lastig om een beeld te vormen van hoe het is om bij een bepaalde organisatie te werken. Social media bieden organisaties de mogelijkheid een inkijkje te geven in hun organisatiecultuur. Medewerkers van een organisatie kunnen bijvoorbeeld via social media laten zien hoe hun werkweek eruitziet. Bovendien hebben social media een enorm bereik onder veel doelgroepen.

Om de juiste medewerkers aan te trekken is het voor organisaties dus belangrijk zich op social media goed te positioneren en een relatie op te bouwen met potentiële medewerkers. Tijdens de workshop Emloyer branding en de inzet van social media tijdens het event Tomorrow@work 2017 bieden we u nieuwe inzichten in employer branding op social media. Aan de hand van verschillende cases ziet u hoe u social media optimaal kunt inzetten om een sterk werkgeversmerk te ontwikkelen.

Producttips

Volg HR Praktijk

Word gratis lid en ontvang op dinsdag en donderdag het laatste HR-nieuws in uw mailbox! Én als lid krijgt u ook toegang tot exclusieve online artikelen.