• 5 april 2017

Talentsoft is door Gartner Inc. tot 'visionair' benoemd in het Magic Quadrant voor Talent Management Suites van februari 2017. De Europese leider in cloudbased talentmanagement en digital learning ontvangt deze titel voor de vierde keer op rij.

Beeld Talentsoft opnieuw 'visionair' in Gartner’s Magic Quadrant voor Talent Management Suites

In het Magic Quadrant beoordeelt Gartner leveranciers van talentmanagement (TM)-suites op basis van de uitvoering en volledigheid van hun visie. Onder TM-suites verstaat Gartner een geïntegreerde set van applicaties die organisaties ondersteunen in het coördineren, aannemen, behouden en belonen van talent. Denk aan workforceplanning, recruitment, competentiemanagement, loopbaanontwikkeling en beloningsbeleid. Gartner’s beoordeling is gebaseerd op vijftien criteria, waaronder het bereik in de markt, de kwaliteit van de dienstverlening en marketing & sales. Talentsoft behoort tot de negen organisaties die op alle punten scoren.

'Een plaatsing in het kwadrant van visionairs bevestigt dat Talentsoft aan Europese multinationals zowel HR- innovatie als een rendabele oplossing biedt,' zegt Véronique Bourée, Director Customer Succes van Talentsoft. 'Om te kunnen slagen in de competitieve talentmanagement-markt moet je technologische trends en HR op hoog niveau kunnen combineren met praktische, operationele behoeftes. Door goed naar onze klanten te luisteren en samen met hen applicaties te ontwikkelen, weten we zeker dat onze producten aansluiten op de wensen in de markt.'