Logo

Zoekresultaten

Er zijn 4 items voor podcast gevonden.

Zoeken
De zoekmachine zoekt standaard op alle trefwoorden afzonderlijk waarbij documenten met alle trefwoorden het beste scoren en dus bovenaan verschijnen. Bovendien houdt de zoekmachine rekening met het tekstelement waarin het trefwoord verschijnt: een trefwoord in de kop van een artikel of in de introductietekst scoort hoger dan hetzelfde trefwoord in de lopende tekst. Ook de frequentie van het trefwoord in het document en een eventuele publicatiedatum bepalen de relevantie van een document.

Zoekopdracht aanpassen
Verder kunt u ook gebruik maken van AND, OR en quotes om uw zoekopdracht aan te passen, bijvoorbeeld:
- digitaal AND transformatie zoekt alleen naar document waarin beide trefwoorden voorkomen
- digitaal OR transformatie zoekt naar documenten waarin één van beide of beide trefwoorden voorkomen
- "digitale transformatie" zoekt alleen naar documenten waarin beide woorden na elkaar voorkomen

Sorteren
U kunt sorteren op:
- Relevantie: het systeem houdt rekening met publicatiedatum en score (het voorkomen van woorden in het document)
- Datum: het systeem toont documenten met de meest recente publicatiedatum het eerst
- Score: het systeem toont documenten met de hoogste score het eerst en houdt geen rekening met publicatiedatum

De HR Podcast – Afl. 40: Meten van het rendement van leren en ontwikkelen

Een leven lang leren is een veel gebruikte slogan. Want dan blijven we goed inzetbaar en dus relevant. En dat geldt ook voor de organisaties waarin we werken, want die kunnen overleven als ze relevant blijven. Dus investeren organisaties grote bedragen in leren en ontwikkelen. Maar een dichtgetimmerde business case is daarvoor nog geen gemeengoed. Er wordt veel geld uitgegeven zonder meetbaar zicht op het resultaat. Hoe komt dat? En waarom nemen organisaties daarmee genoegen? Is het rendement van leren en ontwikkelen eigenlijk wel te meten?

De HR Podcast – Afl. 41: Royal De Heus: Internationale groei met slimme leeroplossingen

Het Nederlandse bedrijfsleven kent grote namen zoals Philips, Heineken en Ahold. Maar er zijn ook blinkende pareltjes die bij het grote publiek bijna niet bekend zijn. Zoals Royal De Heus, producent van diervoeders. Dit oer-Nederlandse familiebedrijf bedrijf is wereldwijd actief en heeft vestigingen in meer dan 20 landen. Het bedrijf groeide in 10 jaar tijd van 2000 naar 8000 medewerkers. Kennisdeling was en is het vliegwiel voor de sterke groei.

De HR Podcast – Afl. 29 Lidl: Corona biedt kansen voor leren en ontwikkelen

De impact van corona neemt een groot deel van de agenda van HR in beslag. En er wordt in organisaties veel tijd en energie gestoken in het om corona heen werken. Maar daaruit ontstaan ook mooie dingen. Supermarktketen Lidl gebruikte de veranderingen door corona als kansen om het leren en ontwikkelen anders aan te pakken.

5 Tips voor re- en upskilling

Kennis van en passie voor leren en ontwikkelen, dat is wat ons bindt bij Gooiconsult. We zijn altijd op zoek naar nieuwe inspiratie en delen dat graag met jou. Hierbij 5 tips op het gebied van re- en upskilling en over hoe ik geïnspireerd blijf.

Filter op: