Logo
  • Nieuws
  • 25 juni 2019
  • Bron: De Efteling

De 5 pijlers van gastbeleving bij de Efteling

De komende jaren legt de Efteling haar focus op kwaliteit en gastbeleving. In 2030 wil het themaparkresort namelijk iedere bezoeker een 9+ beleving laten ervaren. Om dit waar te kunnen maken gaan ze de komende jaren focussen op 5 pijlers.

Beeld De 5 pijlers van gastbeleving bij de Efteling

De visie van de Efteling voor 2030:

  1. Belevingsconcepten - Niet alleen attracties maar ook verblijf, merchandise en entertainment zijn onderdeel van een totale beleving die alle zintuigen prikkelt.
  2. Medewerkers - Zij zijn onze beste ambassadeurs en krijgen alle hulpmiddelen voor oprechte, persoonlijke en menselijke aandacht voor onze gast.
  3. Technologie - Door slimme toepassing van technologie en data kunnen we de Efteling beter besturen en bieden we de gast een stressloos bezoek. Techniek kan daarnaast de beleving verrijken, zoals het al deed in de jaren van Anton Pieck en Peter Rijnders.
  4. Externe samenwerking - We gaan de samenwerking zoeken met partijen die met hun specifieke expertise samen de beleving van de toekomst te creëren.
  5. Duurzaamheid - De zorg voor onze (leef)omgeving is en blijft meer dan ooit een belangrijk onderdeel van de beleving van gasten. De Efteling heeft de ambitie uitgesproken om duurzaam te verwonderen en klimaatneutraal te zijn in 2025. Met aandacht voor energie, afval, mobiliteit en natuur.

 

Producttips

Volg HR Praktijk

Word gratis lid en ontvang op dinsdag en donderdag het laatste HR-nieuws in uw mailbox! Én als lid krijgt u ook toegang tot exclusieve online artikelen.