
Functie:client Services director
Organisatie:PROOF
Als client Services director bij PROOF inspireert Sascha Becker A-merken in binnen- en buitenland om succesvol en gestructureerd invulling te geven aan de hele employee journey.
Bijdragen
Blog

In bijna elke organisatie wordt naar HR gekeken als er geld bespaard moet worden. Als er, zoals nu bij Philips, vierduizend mensen uit moeten, dan is dát de taak van HR. Maar HR kan voor de organisatie veel méér dan geld besparen. HR kan voor de organisatie ook een positieve kasstroom genereren. Laten we ervoor zorgen dat het gewoon wordt om de onbetwistbare waarde van medewerkers zichtbaar te maken én in cijfers uit te drukken.
Blog

Een goede employee value proposition (EVP) is cruciaal voor het aantrekken, maar ook voor het behouden van talent. Maar dan moet je wel kunnen waarmaken wat je belooft. Zorg daarom dat employer branding-activiteiten zijn gebaseerd op een waarheidsgetrouwe, ambitieuze en aansprekende EVP en deze EVP gedurende de gehele employee journey betekenis krijgt.
Blog

Werken aan een optimale employee experience vraagt een welbewuste keuze, een gestructureerde aanpak en goed inzicht. Anders is het zinloos om stappen te zetten, maar wel een gemiste kans.
Blog

Transformaties slagen bijna zes keer vaker als de CEO een relevant verhaal heeft. En dat heeft alles te maken met de employee journey.
Blog

De ideale employee experience staat of valt met een bewuste keuze van de top en de leidinggevenden. Daar hoort ook specifiek gedrag bij.
Blog

Juist in een tijd van schaarste is het belangrijk te investeren in de héle talent journey. Daarin gaat nog veel mis.