Logo
  • Nieuws
  • 16 mei 2008
  • Mariel Hovemann

Campagne AIVD wint Gouden Magneet

De Magneet, de bekroning voor het meest creatieve werk in arbeidsmarktcommunicatie, is dit jaar 16x uitgegeven. Euro RSCG kreeg een gouden voor de campagne van de AIVD. Grote winnaars zijn echter Publicis en Maximum met vijf maal een Magneet voor de gezamenlijke Geschikt/Ongeschikt-campagne van de Koninklijke Landmacht. De Doe-het-zelf-dag uitingen van UMC Utrecht, ontwikkeld door Steam, waren goed voor drie keer een Magneet.

Beeld Campagne AIVD wint Gouden Magneet

Andere winnaars waren: 2x Dienst Justitiële Inrichtingen (De PersoneelZaak), Achmea (De PersoneelZaak), KPMG (De PersoneelZaak), Swift Mega Koeriers (DDB), Brandweer Amsterdam (ARA M/V) en Reed Business (Co-Unlimited). Daarnaast reikte de jury ook een prijs uit voor de SJP/VEA Actie Jong Talent.

 

SJP-voorzitter Onno Gout: “Op deze 23e Magneetuitreiking werd duidelijk dat alleen passie en bezieling voor het vak kan leiden tot topcreativiteit. In een overspannen arbeidsmarkt wordt creativiteit steeds belangrijker om werkgevers aantrekkelijk te maken of te houden.”

Producttips

Volg HR Praktijk

Word gratis lid en ontvang op dinsdag en donderdag het laatste HR-nieuws in uw mailbox! Én als lid krijgt u ook toegang tot exclusieve online artikelen.