• 8 februari 2017

Unit4 gecertificeerd als Top Employer ICT Nederland 2017

Unit4 is in Nederland voor haar uitstekende personeelsbeleid beloond met de certificering ‘Top Employers ICT 2017’. Het jaarlijkse internationale onderzoek van het Top Employers Institute erkent toonaangevende werkgevers wereldwijd: organisaties die uitstekende arbeidsvoorwaarden bieden, ondersteuning geven voor de ontwikkeling van talent op alle niveaus en streven naar een continue verbetering van de arbeidsomstandigheden. De resultaten van dit jaarlijkse onderzoek naar arbeidsvoorwaarden van toonaangevende werkgevers in Nederland zijn net aangekondigd. We melden met trots dat Unit4 de Top Employer ICT Nederland 2017 certificering heeft ontvangen.

Beeld Unit4 gecertificeerd als Top Employer ICT Nederland 2017

In het kader van de Top Employers procedure doorlopen de deelnemende organisaties een uitgebreid onderzoeksproces: het internationale HR Best Practices Onderzoek van het Top Employers Institute. Ter waarborging van de validiteit van het proces worden alle antwoorden door een onafhankelijke partij aan een audit onderworpen. Dit betekent dat Unit4’s arbeidsomstandigheden door onderzoek zijn bewezen, hetgeen ons de certificering van Top Employers ICT heeft opgeleverd.

Het Top Employers Institute heeft Unit4 beoordeeld op de volgende criteria:

• Talent Strategy
  • Workforce Planning
  • On-boarding
  • Learning & Development
  • Performance Management
  • Leadership Development
  • Career & Succession Management
  • Compensation & Benefits
  • Culture

Rutger Steyerberg, Country Manager Benelux voor het Top Employers Institute in België: “Optimale werkomstandigheden zorgen ervoor dat werknemers zich op zowel persoonlijk als professioneel vlak kunnen ontwikkelen. Ons grondig onderzoek heeft aangetoond dat Unit4 in Nederland een uitstekende werkomgeving biedt en een brede waaier aan creatieve initiatieven voorstelt, van secundaire arbeidsvoorwaarden en arbeidsomstandigheden tot goed doordachte performancemanagementprogramma’s die uitstekend aansluiten op de bedrijfscultuur.”

Marjolein Wehrmeijer, Regional HR Director Central Europe voor Unit4: "We zijn trots dat we erkend zijn als top werkgever. We zijn gedreven om onze mensen in staat stellen een grote impact op de business en de klanten te maken met onze innovatieve technologieën. Deze certificering is een erkenning dat we een werkomgeving bieden waarin onze medewerkers individueel en in een internationaal team kunnen groeien en ontwikkelen; en waar ze een verschil maken voor de mens. Er is ook ruimte voor verbetering. We zullen de resultaten van dit onderzoek gebruiken om onze processen en onze dienstverlening als HR verder te optimaliseren en zo een nog betere werkgever te worden."