
Functie:Head of Costumer Innovations
Mark Raben is Head of Customer Innovations bij SAP Nederland. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de algemene technologische visie en strategische plannen van SAP. Een van de speerpunten binnen de strategie van SAP is mobility. Mark heeft twintig jaar ervaring in de ICT-markt en heeft diverse functies gehad – van commerciële functies tot presales en management. Naast mobility zijn de kennisgebieden van Mark: ERP, CRM, BI, In Memory Computing, SaaS en Business Process Management. Mark is al ruim tien jaar in dienst bij SAP. Hiervoor heeft hij gewerkt voor onder andere Kalamazoo (nu Reynolds & Reynolds).
Bijdragen
Blog

Social media, big data, mobile: deze innovaties zijn van buzzwoorden uitgegroeid tot onderdeel van ons dagelijks leven. Werken gebeurt niet meer van 9 tot 5 op de werkvloer. We communiceren en delen met iedereen, niet alleen onze apparaten, maar ons hele leven is feitelijk 'always on'. Privacy is voor velen een hol begrip uit een ver verleden en dankzij onze 'connected minds' is kennisdeling een gegeven.
Blog

De arbeidsmarkt verandert snel en constant. HR-managers zullen dan ook altijd op de hoogte moeten zijn van de laatste trends en ontwikkelingen. En daar komt veel bij kijken. Want hoe voorspel je de arbeidsmarkt van de toekomst? Of belangrijker: hoe zorg je ervoor dat je bent voorbereid op deze vernieuwingen?