Logo
  • Nieuws
  • 1 september 2015
  • Jesper van Wijk
  • Bron: Schiphol Group

Innovatief voedselconcept ‘The Wall’ voor werknemers Schiphol

De Amsterdamse eetwinkel Bilder & Clercq is op 1 september gestart met een interactieve boodschappenmuur genaamd ‘The Wall’.  ‘The Wall’ is gevestigd in de kantoorgebouwen WTC Schiphol Airport, The Vase en het hoofdkantoor van Schiphol Group.

Werknemers kunnen via ‘The Wall’ of online via hun smartphone een gerecht uitkiezen en krijgen de ingrediënten hiervoor op kantoor bezorgd. Schiphol Central Business District (CBD) wil met deze nieuwe service inspelen op de behoefte van werknemers om gemak, inspiratie en tijdwinst, werk en privé te combineren.

Juiste hoeveelheden

Wekelijks worden via The Wall en de speciale app 14 recepten aangeboden. Deze recepten kunnen worden uitgebreid met extra’s zoals brood. De producten worden door Bilder & de Clercq lokaal ingekocht. De ingrediënten die nodig zijn voor het recept worden in de juiste hoeveelheden geleverd, zodat verspilling wordt tegen gegaan, aldus de initiatiefnemers.

 

Producttips

Volg HR Praktijk

Word gratis lid en ontvang op dinsdag en donderdag het laatste HR-nieuws in uw mailbox! Én als lid krijgt u ook toegang tot exclusieve online artikelen.