Logo

Zoekresultaten

Er is 1 item voor Hulp bij inloggen gevonden.

Zoeken
De zoekmachine zoekt standaard op alle trefwoorden afzonderlijk waarbij documenten met alle trefwoorden het beste scoren en dus bovenaan verschijnen. Bovendien houdt de zoekmachine rekening met het tekstelement waarin het trefwoord verschijnt: een trefwoord in de kop van een artikel of in de introductietekst scoort hoger dan hetzelfde trefwoord in de lopende tekst. Ook de frequentie van het trefwoord in het document en een eventuele publicatiedatum bepalen de relevantie van een document.

Zoekopdracht aanpassen
Verder kunt u ook gebruik maken van AND, OR en quotes om uw zoekopdracht aan te passen, bijvoorbeeld:
- digitaal AND transformatie zoekt alleen naar document waarin beide trefwoorden voorkomen
- digitaal OR transformatie zoekt naar documenten waarin één van beide of beide trefwoorden voorkomen
- "digitale transformatie" zoekt alleen naar documenten waarin beide woorden na elkaar voorkomen

Sorteren
U kunt sorteren op:
- Relevantie: het systeem houdt rekening met publicatiedatum en score (het voorkomen van woorden in het document)
- Datum: het systeem toont documenten met de meest recente publicatiedatum het eerst
- Score: het systeem toont documenten met de hoogste score het eerst en houdt geen rekening met publicatiedatum

Fact based werven en selecteren via social media

Plan van aanpak voor uw eigen wervingscampagnes

Heeft u al de eerste ervaringen met werving en selectie via social media opgedaan, maar heeft u het idee dat er nog veel meer uit te halen valt voor uw organisatie? Krijgt u resultaten gepresenteerd van een bureau, maar wordt u er niet wijzer van? Of wilt u de bestaande wervingscampagnes via deze kanalen verder optimaliseren? Dan komt de masterclass ‘Fact based werven en selecteren via social media’ op het juiste moment!

Filter op: