Logo
  • Download
  • 15 mei 2023

Casestudy bol.com: medewerkers prikkelen en van leren een vaste waarde maken

Wat in 1999 ontstond als een online boekenwinkel in een portakabin op een parkeerplaats, is inmiddels uitgegroeid tot de grootste online winkel van Nederland. Om ervoor te zorgen dat bol.com de meest toonaangevende online winkel van Nederland blijft, zet het bedrijf volop in op leren en ontwikkelen. Met het Studytube-leerplatform bieden zij hun medewerkers de mogelijkheid om trainingen, cursussen en opleidingen te volgen.
Beeld Casestudy bol.com: medewerkers prikkelen en van leren een vaste waarde maken

Download

Type:
PDF-bestand
Grootte:
11 pagina's
Download
Aangeboden door:
Studytube

De manier waarop bol.com het leren en ontwikkelen aanpakt, zorgt voor cijfers waar je je vingers bij aflikt. In deze casestudy vertelt Peter Dirks, HR Project Manager en Product Owner bij bol.com, alles over de aanpak die zorgt voor het hoge gebruik van Studybol. Lees verder en kom te weten hoe je jouw online academy het beste inricht, promoot en resultaten meet.

In deze casestudy leer je:

  • Hoe bol.com de marketing van de online academy inricht;
  • Hoe je medewerkers bereikt en prikkelt met de juiste boodschap;
  • Hoe je van leren & ontwikkelen een vaste waarde maakt.
Studytube is het #1 leerplatform dat het voor organisaties en werknemers eenvoudiger maakt dan ooit om leerprocessen te stroomlijnen, met maximale tijdsbesparing als resultaat. Onze AI-gedreven tools, zoals de Studytube Auteurstool met AI co-piloot, zetten L&D-professionals stevig in het zadel en geven controle over de leerresultaten.

Producttips

Volg HR Praktijk

Word gratis lid en ontvang op dinsdag en donderdag het laatste HR-nieuws in uw mailbox! Én als lid krijgt u ook toegang tot exclusieve online artikelen.