• 18 juli 2016
  • Compagnon

Gratis naar New Orleans? Solliciteer dan in Zoetermeer

Opvallende actie van Compagnon: wie bij hen nieuwe projectrecruiters aandraagt, krijgt een gratis ticket naar New Orleans.

‘Een heel interessante en swingende reis’, belooft het recruitmentbureau uit Zoetermeer aan de nieuwe medewerkers of aan hen die die nieuwe medewerkers aandragen. Ze krijgen namelijk niet alleen de kans de swingende stad te zien en te beleven, ze mogen eind oktober ook mee naar de ERE Recruiting Conference in New Orleans, volgens Compagnon (en niet alleen volgens hen…): ‘het mooiste congres over recruitment ter wereld.’

10 Recruiters gezocht
Goede recruiters zijn tegenwoordig (zeer) schaars (zie bijvoorbeeld bewijsstukken 1, 2 en 3). Dat Compagnon wat onconventionele middelen inzet om aan mensen te komen is dan ook niet zo verwonderlijk. Het bureau uit Zoetermeer is namelijk vanwege een groeiende marktvraag op zoek naar liefst 10 projectrecruiters, die bij klanten het werving- en selectieproces mogen gaan optimaliseren. Dit betekent: van wervingsplan tot en met de uitvoering daarvan, inclusief de ontwikkeling van een sterk werkgeversimago.

Maar in oktober eerst dus naar New Orleans (als ze worden aangenomen…).

Foto New Orleans (boven) via Flickr.com