Logo
  • Persbericht
  • 14 augustus 2018
  • Driessen

Driessen werft op eigen(zinnige) manier

In een schaarse arbeidsmarkt moet je het vinden van de juiste kandidaten op een eigenzinnige wijze aanpakken, vinden wij bij Driessen. Aangezien wij altijd op zoek zijn naar talenten voor uiteenlopende functies binnen de gemeente, gebruiken wij in onze nieuwste wervingscampagne het gemeentelijk straatbeeld als onverwacht communicatie medium. En daar kijken voorbijgangers van op.

Beeld Driessen werft op eigen(zinnige) manier

Van gemeentebankje tot vacaturebankje

De komende periode toveren wij gemeentebankjes in heel Nederland om tot ’t Vacaturebankje. Hoe dat werkt? Dankzij een glazen kubus ontstaat een comfortabel pop-up uitzendbureau voor functies bij de gemeente. Een plek waar werkzoekenden op een laagdrempelige manier met onze intercedenten in contact komen om de mogelijkheden op het gebied van werk te bespreken.

Uitdagend werk

Mensen staan er niet altijd bij stil, maar zij komen veel vaker dan zij denken in aanraking met de gemeente. Met ’t Vacaturebankje laten wij zien wat de Nederlandse gemeenten op het gebied van werk te bieden hebben. En dat is zoveel meer dan in eerste instantie vaak wordt gedacht. Dit uitdagende werk verdient het om op een opvallende manier te worden gepresenteerd.

Data en locaties

‘t Vacaturebankje kende in mei de primeur op de weekmarkt in Lochem, waar het winkelend publiek meer dan enthousiast reageerde. Deze zomer is ’t Vacaturebankje onder andere te vinden in Ede, Zutphen, Arnhem, Kampen en Breda. Daarna doet ’t Vacaturebankje steden in de rest van Nederland aan.

Producttips