Logo
  • Persbericht
  • 8 september 2021
  • Integron

Awards laten zien welke organisaties het beste uit hun klanten en medewerkers halen

Genomineerden Klant- en Medewerkerbeleving Awards 2021 bekend

Rotterdam, 7 september 2021 – Welke organisaties in Nederland presteerden de afgelopen twee jaar het best op het gebied van klant- en medewerkerbeleving? Op 7 oktober wordt dit bekendgemaakt in Buitenplaats Kameryck in Kamerik. Dan reikt onderzoek- en adviesbureau Integron voor de elfde keer de Beleving Awards uit. Dit jaar staat de bijeenkomst in het teken van de mensgerichte organisatie. Er zijn in totaal 41 organisaties genomineerd in 16 categorieën. In 2020 vond de uitreiking niet plaats vanwege corona, maar in 2019 wonnen onder meer Yes Telecom, ATM, Iselinge Hogeschool en Stichting Rosa Spier Huis een award

Beeld Awards laten zien welke organisaties het beste uit hun klanten en medewerkers halen

De Beleving Awards is door de jaren heen uitgegroeid tot hét klant- en inspiratie-event. Meer dan 250 organisaties zijn de afgelopen jaren genomineerd en meer dan 75 winnaars stonden er al op het podium. Het Beleving Awards-event is meer dan het prijzen van de winnaars. Er is de 7e oktober ook ruimte voor verdieping, verbinding en interactie. Zo zullen keynote-speakers als managementtrainer Tjeerd den Boer bij driesterrenrestaurant De Librije en bestsellerauteur Niek van den Adel vertellen over respectievelijk het benutten van toptalent en het tonen van veerkracht. Verder zijn er zogenoemde interactieve breakout-sessies waarin topperformers als Koninklijke Horeca Nederland en Vecozo hun verhaal wereldkundig maken. Dit alles onder de bezielende leiding van dagvoorzitter Thomas van Zijl van BNR.

Genomineerden awards klantbeleving 2021

De klantbeleving-awards zijn verdeeld over acht categorieën. De nominaties komen voort  uit ruim 300 door Integron uitgevoerde klantonderzoeken in 2019 en 2020 en zijn gebaseerd op het hoogste gemiddelde klanttevredenheidscijfer en de hoogste Net Promoter Score (NPS) die de mate van aanbevelen aangeeft. Verder is er dit jaar een nieuwe klantbeleving-categorie: de continu feedback awards, bedoeld voor die organisaties die de afgelopen jaren op continue basis feedback verzamelen, structureel en hoog scoren, en/of grote stappen maken.

Dit zijn de genomineerden in de categorie klantbeleving:

Afvaldienstverlening

  • Attero
  • Ortessa
  • Saver

Bouw en installatie

  • Climate & Controls
  • J. De Jonge Group
  • Synorga

Financiële dienstverlening

  • DRV Accountants en Adviseurs
  • HDN
  • Techniek Nederland Verzekeringen 

Handel en industrie

  • Arlanxeo
  • Hollister
  • Robin Radar

ICT dienstverlening

  • Info support
  • Trends ICT 
  • Vecozo

Professionele dienstverlening

  • Albron
  • Driessen Groep
  • Facilicom Solutions

Meest aanbevolen door klanten (NPS)

  • AFB International
  • Arlanxeo
  • Fast & Fluid 

Succesvolle continuë klantfeedback

  • Canon Medical
  • Vos Distri Logistics
  • Wecovi

Genomineerden awards medewerkerbeleving 2021

De medewerkersbeleving-awards zijn verdeeld over acht categorieën. De nominaties komen voort  uit ruim 150 door Integron uitgevoerde medewerkersonderzoeken in 2019 en 2020 en zijn gebaseerd op het hoogste gemiddelde medewerkerstevredenheidscijfer en de hoogste employee Net Promoter Score (eNPS) die de mate van aanbevelen aangeeft. Verder is er dit jaar ook hier de nieuwe categorie - de continu feedback awards - toegevoegd.
Dit zijn de genomineerden in de categorie medewerkerbeleving:

Bouw en installatie

  • Aboma
  • Nijhuis Bouw
  • VPG Techniek

Handel en industrie

  • De Groot & Slot
  • Repair Care

Onderwijs

  • Hogeschool de Kempel
  • Hogeschool Leiden
  • Marnix Academie

Overheid/non-profit/zorg

  • Columbus Junior / 4Kids
  • MEE Rotterdam
  • Partou

Dienstverlening

  • 1nergiek
  • Countus
  • DRV Accountants en Adviseurs

Transport en logistiek

  • Ewals Cargo Care
  • Thermotraffic
  • Vos Logistics

Meest aanbevolen door medewerkers (eNPS)

  • de Groot & Slot
  • Hogeschool De Kempel
  • Nijhuis Bouw

Succesvolle continuë medewerkerfeedback

  • De Jong & Laan
  • Ruitenburg
  • Vecozo

Over Integron

Integron is een toonaangevend onderzoeks- en adviesbureau in Nederland op het gebied van objectief kwantitatief en kwalitatief klant- en medewerkerbelevingsonderzoek. Al ruim 28 jaar weet het bureau als geen ander hoe belangrijk klanten en medewerkers voor organisaties zijn. Samen met haar opdrachtgevers bouwt Integron aan betekenisvolle, excellente organisaties waar klanten en medewerkers zich thuis voelen. Integron maakt werk van effectief continu inzicht.

Integron biedt met medewerkersonderzoek en klantonderzoek inzicht en informeert en activeert organisaties om het beste uit klant en medewerker te halen. Samen met onze opdrachtgevers bouwen we betekenisvolle en excellente organisaties waar klanten en medewerkers zich thuis voelen.

Producttips