Logo

Integron | haal het beste klant en medewerker!

Met 30 enthousiaste professionals helpen we jaarlijks ruim 300 organisaties het beste uit klant en medewerker te halen. Dat doen wij aan de hand van verkregen inzicht via objectief kwantitatief en kwalitatief onderzoek naar de medewerkers- en klantbeleving en gebruikersbeleving van het facilitair bedrijf.

We bieden inzichten waarmee een organisatie zich gericht kan verbeteren, ontwikkelen en onderscheiden. We spelen effectief in op de zichtbare tendens naar vaker en meer continu inzicht. Oprechte aandacht voor elkaar en onze opdrachtgevers staat bij ons voorop. Werk je bij, of samen met Integron dan ben je gegarandeerd van een vooral leuke en plezierige relatie. Sta je voor een uitdaging? Samen zetten we onze schouders eronder en streven we naar het beste resultaat, zowel ontzorgend als in co-creatie.

Integron biedt met medewerkersonderzoek en klantonderzoek inzicht en informeert en activeert organisaties om het beste uit klant en medewerker te halen. Samen met onze opdrachtgevers bouwen we betekenisvolle en excellente organisaties waar klanten en medewerkers zich thuis voelen.

Tevreden en bevlogen medewerkers zorgen voor loyale en terugkerende klanten

Medewerkers zijn de drijvende kracht van je organisatie. Door inzicht in de verwachtingen, tevredenheid, drijfveren, bevlogenheid en loyaliteit ben je in staat om het beste uit je medewerkers te halen.

Als toonaangevend onderzoeks- en adviesbureau in Nederland voor B2B-organisaties weten we al ruim 27 jaar als geen ander hoe belangrijk klanten en medewerkers voor organisaties zijn. Het beste
halen uit klant en medewerker is waarom wij bestaan.

Onze visie hierin is afkomstig vanuit het ‘Service Profit Chain’ model, volgens dit model zorgt een goede interne organisatie voor tevreden en loyale medewerkers die uiteindelijk impact hebben op de tevredenheid en loyaliteit van klanten waardoor omzet en winst toenemen. Klanten medewerkersonderzoek is daarbij sterk met elkaar verbonden en onmisbaar voor organisaties die continu willen verbeteren en het beste resultaat willen behalen.

 

Jouw organisatie, ambities en doelen staan centraal

Iedere organisatie is uniek en vraagt om een eigen aanpak in het verzamelen van medewerkerfeedback. Integron adviseert en stemt met jou de juiste meetmethodiek af op basis van o.a:

  • Jouw ambities en doelen
  • Het type en de omvang van de organisatie
  • Ervaring met betrekking tot medewerkersonderzoeken
  • Hoe we de medewerkers kunnen bereiken en welke communicatiekanalen we in kunnen zetten
  • De gewenste frequentie
  • Een brede T0-meting als startpunt, of reguliere korte thematische surveys
  • Welke onderdelen van de Employee Journey we gaan toetsen
  • Welke stakeholders we op voorhand dienen te betrekken
  • Hoe we ervoor zorgen dat de resultaten goed ‘landen’ in de organisatie
  • Wie we op welke manier betrekken in de opvolging van het onderzoek

  • Opinie
    Foto <a href="/robert-mentink">Robert Mentink</a>

    De 5 meest gestelde vragen over employee journey feedback

  • Case
    Beeld Thematisch medewerkerfeedback ophalen dé oplossing voor Allinq

    Thematisch medewerkerfeedback ophalen dé oplossing voor Allinq