Logo

Faculty of Skills | Obsessie voor verbetering

 

Faculty of Skills is een trainings- en testbureau uit Utrecht dat blended programma’s ontwikkelt en uitrolt. Het gaat om ontwikkeling van skills die cruciaal zijn voor een bedrijf of beroepsgroep: veiligheidscommunicatie voor machinisten, klantcontact voor een callcenter, managementtechnieken bij een bank, nazorg in de luchtvaart, medicijn-anamnese voor studenten farmacie. De maatwerkprogramma’s van Faculty of Skills leiden tot uniforme communicatieve kwaliteit die voorspelbaar en aantoonbaar doorwerkt in bedrijfskritische parameters (NPS, verzuim, omzet, salesconversie, retentie, klantenreviews). Al sinds jaren wordt jaren intensief samengewerkt met klanten als Rabobank, KLM, het RIVM, Nederlandse Spoorwegen, Praxis, het Rode Kruis en twaalf universiteiten.

Faculty of Skills is voortgekomen uit TrainTool, dat begon met het aanbieden van trainingssoftware en hiermee diverse prijzen in de wacht sleepte, zoals de E-learning Award en de London Technology Award. Samen met klanten en wetenschappers wordt permanent geïnnoveerd. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste aanbieders van trainingen en skill-tests van Nederland. Bij Faculty of Skills werken 25 vaste krachten en een uitgebreide pool van experts en trainingsacteurs. www.faculty.nl

 

 

  • Achtergrond
    Beeld Jet Bussemaker: 'Ken je publiek en blijf in gesprek'

    Jet Bussemaker: 'Ken je publiek en blijf in gesprek'

  • Achtergrond
    Beeld Bankiers geven nieuwe invulling aan contact en commercialiteit

    Bankiers geven nieuwe invulling aan contact en commercialiteit

  • Achtergrond
    Beeld Empathie als medicijn: over de skills van artsen

    Empathie als medicijn: over de skills van artsen

  • Achtergrond
    Beeld Waarom de NPS van videocalls structureel hoger is

    Waarom de NPS van videocalls structureel hoger is

  • Achtergrond
    Beeld 6 manieren om je online meetings een opfrisbeurt te geven

    6 manieren om je online meetings een opfrisbeurt te geven

  • Achtergrond
    Beeld Nieuwsgierigheid is de sleutel

    Nieuwsgierigheid is de sleutel

  • Achtergrond
    Beeld De remote lessen van Sytse Sijbrandij in 7 quotes

    De remote lessen van Sytse Sijbrandij in 7 quotes

  • Achtergrond
    Beeld De ideale werkgever herken je zo

    De ideale werkgever herken je zo

  • Achtergrond
    Beeld 81 procent Nederlanders wil samenwerking collega verbeteren

    81 procent Nederlanders wil samenwerking collega verbeteren

  • Nieuws
    Beeld Vrouwen en jongeren missen empathie bij collega’s

    Vrouwen en jongeren missen empathie bij collega’s

  • Opinie
    Foto <a href="/marijn-de-geus">Marijn de Geus</a>

    Softskillstrainingen: de blend van de toekomst

  • Opinie
    Foto <a href="/boudewijn-van-der-velde">Boudewijn van der Velde</a>

    Nieuw in communicatietraining: feedback door artificial intelligence

  • Opinie
    Foto <a href="/marijn-de-geus">Marijn de Geus</a>

    Manager, koester je millennial!

  • Opinie
    Foto <a href="/wim-schellekens">Wim Schellekens</a>

    Leer managers dynamisch leidinggeven met situationeel leiderschap

  • Opinie
    Foto <a href="/marijn-de-geus">Marijn de Geus</a>

    Kun je empathie trainen in je organisatie?

  • Opinie
    Foto <a href="/irene-van-vliet">Irene van Vliet</a>

    Wat jouw compliance-training mist

  • Opinie
    Foto <a href="/marijn-de-geus">Marijn de Geus</a>

    Gedrag veranderen in 3 stappen

  • Opinie
    Foto <a href="/marijn-de-geus">Marijn de Geus</a>

    5 manieren om communicatie online te trainen

  • Opinie
    Foto <a href="/irene-van-vliet">Irene van Vliet</a>

    Hoe ontwikkel je de manager 2.0?

  • Opinie
    Foto <a href="/marijn-de-geus">Marijn de Geus</a>

    Voorbij Kirkpatrick: bepaal de ROI van je training in 6 stappen

  • Case
    Beeld NPS Klachtenprogramma: repareer eerst de klant, dan de klacht

    NPS Klachtenprogramma: repareer eerst de klant, dan de klacht

  • Case
    Beeld Overtuigend vertellen is (online) te leren

    Overtuigend vertellen is (online) te leren

  • Case

    5 tips voor hoge deelname online training

  • Persbericht
    Beeld Coach Alix van Faculty of Skills beloond met learning award 2021

    Coach Alix van Faculty of Skills beloond met learning award 2021

  • Persbericht
    Beeld 5 nominaties voor Learning Technologies Awards

    5 nominaties voor Learning Technologies Awards

  • Persbericht
    Beeld Online trainingsbureau TrainTool neemt klassikale trainer S&P over

    Online trainingsbureau TrainTool neemt klassikale trainer S&P over

  • Persbericht
    Beeld Onderzoek wijst uit: overheid loopt voorop in persoonlijke ontwikkeling

    Onderzoek wijst uit: overheid loopt voorop in persoonlijke ontwikkeling

  • Persbericht
    Beeld Communication Strengths Scan biedt objectief beeld van soft skills binnen organisaties

    Communication Strengths Scan biedt objectief beeld van soft skills binnen organisaties