
Functie:International Marketing Manager
Organisatie:Talentsoft
Talentsoft is een toonaangevende leverancier van cloud-based talent management software. Sinds haar oprichting in 2007, is de organisatie uitgegroeid tot een van Europa's toonaangevende Software-as-a-Service organisaties met meer dan 3 miljoen gebruikers in 100 landen.
Talentsoft werkt met organisatie van elk formaat, van kleine tot middelgrote ondernemingen (MKB) tot multinationals in zowel de publieke als de private sector. De talent management software van Talentsoft is een flexibele, cloudgebaseerde suite die HR-managers helpt om talent te identificeren, te beoordelen, te ontwikkelen en te behouden. Door samenwerking te bevorderen tussen HR-managers en werknemers, helpt Talentsoft-software uw personeel om van hun baan een carrière te maken.
Ik ben bij Talentsoft verantwoordelijk voor alle marketing activiteiten in Nederland en Denemarken. Wilt u meer weten over onze software of ons bedrijf? Ik help u graag verder en breng u de juiste informatie die u zoekt.
Bijdragen
Blog

In veel trainingen hanteren ze de volgende regel in: 21 dagen verander je een gewoonte en in drie maanden verander je gedrag. Want om je thuis te kunnen voelen bij een nieuwe gewoonte en deze onderdeel te maken van je dagelijks leven, heb je nu eenmaal oefentijd nodig. HR-managers kunnen deze regel ter harte nemen als het gaat om de integratie van nieuwe medewerkers. Hoe? Door gebruik te maken van een onboarding programma om nieuwkomers succesvol te laten integreren. En ja, ook zo’n traject neemt maar liefst 90 dagen in beslag. In dit blogartikel daarom de beste tips & tricks voor succesvolle onboarding.
Blog

Het is voor elke organisatie belangrijk het beste talent aan te trekken én te behouden. En met zoals zoveel dingen in het leven geldt ook in dit proces: de eerste indruk telt. Alle reden dus om de beeldvorming van je organisatie zo goed mogelijk op de rit te krijgen en te werken aan een sterk werkgeversmerk; de ‘Employer Brand’.
Blog

Het is zinvol de customer journey door te trekken naar de HR-afdeling. Want het imago van een organisatie, wordt net zo goed gevormd door een sollicitant, als door een klant! Een sollicitant neemt weliswaar geen product of dienst af, maar wel een mogelijke job.
Blog

Hoe vinden in jouw organisatie de functioneringsgesprekken plaats? Is het alleen een 1-2’tje tussen de manager en de werknemer? Of vraagt de manager meer personen om input?
Blog

Door de opkomst van Social Media en de vele tools om ze te gebruiken heeft HR marketing een flinke boost gehad de afgelopen jaren. Veel bedrijven, mensen en tools hebben zich op het onderwerp gespecialiseerd. Maar wat kan HR marketing betekenen voor het HR beleid en de interne HR processen?
Blog

Technologie heeft ons leven een stuk eenvoudiger gemaakt; administratieve processen zijn geautomatiseerd en sollicitatieprocedures verlopen bijna geheel digitaal, u kunt zelfs de kandidaat op afstand interviewen met de opkomst van videorecruitment. Online zijn veel van onze gegevens op allerlei manieren toegankelijk, even zoeken op LinkedIn, een vacaturebank of zoeken via Google en u kunt van 80 procent van de kandidaten achterhalen waar ze werken en wat hun emailadres is en als u geluk heeft ook het mobiele nummer.